Az Európai Unió intézkedéseket hozna az influenszerek ellen, mivel az általuk reklámozott termékek káros hatással lehetnek az egészségre, az álhírek tejesztése pedig hatással van a fizikai és mentális egészségre is.


Egy tanulmány szerint az influenszerek 97 százaléka tesz közzé a közösségi médiában reklámposztokat, ám mindössze 20 százalékuk ismeri el, hogy hirdet.

A megfigyelt, tartalomgyártók által használt platformok a Facebook, az Instagram, a TikTok, a Snapchat, a Twitch, az X és a Youtube.

Az Európai Bizottság közölte, hogy 119 influenszer „egészségtelen vagy veszélyes tevékenységeket” népszerűsített, és hogy a szabálysértések miatt 358 influenszerrel szemben lép fel.

Az Európai Unió aggodalmát is kifejezte az influenszerek növekvő befolyása miatt, amely nemcsak az álhírek tejedését érinti, de hatással van a fizikai és mentális egészségre is.

Így az Európai Unió intézkedéseket hozna az infleunszerek ellen, és már mérlegelik, hogy kidolgozzanak egy etikai kódexet vagy irányelvet.

(Index)

Szuper! Sikeresen regisztráltál.
Üdv újra! Sikeresen bejelentkeztél.
Sikeresen feliratkoztál a(z) Hit Rádió oldalra.
A linked lejárt.
Sikeres! Ellenőrizd az emailed a varázslinkért a bejelentkezéshez.
Sikeres! A számlázási adataid frissítve lettek.
A számlázási adataid nem frissültek.